Oferta agencji to między innymi Opracowywanie strategii wizerunkowych

Współcześnie zarządzanie firmą znacznie częściej wymaga od właściciela powierzenia części zadań innym podmiotom. Dotyczy to zarówno z zagadnieniami codziennymi, jak i z zadaniami oddalonymi w czasie. Sprawozdania roczne budzą strach dla wielu firm. Ponad to nie każda placówka zatrudnia w takim stopniu przeszkolonych członków administracji, by w sposób profesjonalny takie zestawienie zinterpretować. Z tego powodu znacznie częściej firmy polegają na usługach agencji reklamowych w tej dziedzinie. Cieszące się renomą agencje reklamowe nie tylko traktują każdego klienta indywidualnie, ale również każdy projekt stwarzają od podstaw. Nie inaczej jest w przypadku raportów rocznych z funkcjonowania danej firmy – zleceniodawcy. Raporty są zazwyczaj konstruowane od podstaw, bez uniwersalnych szablonów, z wzięciem pod uwagę indywidualnych cech danego podmiotu. Zatrudniająca fachowców agencja reklamowa bierze pod uwagę także cel tworzenia takiego raportu, jego wykorzystanie w praktyce. Podczas powoływania do istnienia raportu rocznego bardzo ważne są także częste konsultacje z przedstawicielami danej firmy. Indywidualnie zaprojektowany raport przedstawia treści zarówno procentowe jak i odmienne w przyciągający uwagę, a jednocześnie fachowy graficznie sposób. Różnego rodzaju badania rynku są równocześnie przygotowywane przez fachowców z dziedziny marketingu. szkolenia dla „strażników marki”. Można zatem konstruktywnie wykorzystać je w dalszych działaniach przedsiębiorstwa, tak w wymiarze materialnym, jak i planów ogólnych.