Gdzie szukać informacji dotyczących delegowania pracowników?

Mnóstwo instytucyj w (ciągu|przeciągu} roku deleguje swoich pracowników. Bardzo często są to wyjazdy w celu załatwienia istotnych spraw biznesowych, spotkań z kontrahentem, negocjacji lub innych ważnych spraw. O ile sam wyjazd firmowy jest jedynie kilku dniowy nie stanowi on kłopotu dla pracodawcy. Jeżeli jednak potrzebujemy delegować swoich pracowników do innego państwa należącego do Unii Europejskiej na dłuższy okres czasu musimy znać wszelkie przepisy z tym związane. Wszystkie przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale również warunków ubezpieczenia, płatności za wykonaną pracę, urlopu i innych znaczących kwestii określa nam prawo europejskie jak i sama Unia do jakiej Polska przynależy. Wobec tego by delegować swoich pracowników na dłuższy czas trzeba znać wszystkie ważne przepisy jakie nas wiążą. By dowiedzieć się wszelkich koniecznych informacji warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka dyrektywa 2014/67/UE. Mają one na celu uzmysłowienie i edukowanie pracodawców co powinno się wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.